fredag 24 april 2009

En söt liten historia

Nu har jag varit hos barnmorskan, hon var helt förundrad och förvånad att jag dök upp - det hade hon inte räknat med. Men jag är inte förvånad längre!!

I 20 veckor har vi nu vetat att det är tvillingar inne i min mage. Det var ett mycket omtumlande beskedet, men jag är ju mycket tacksam att jag fick reda på det så tidigt eller att jag fick reda på det över huvudtaget! Det är ju inte så länge sedan som man inte kunde se sånt innan. När min äldre bror Robban föddes, så var min äldsta brorsa, Mats, 4 år. Under förlossningen trodde personalen att det skulle komma ut två barn. Efter förlossningen så satt min mamma och min farmor och pratade om detta. Mats satt och lyssnade på samtalet och sa sedan mycket förvånat: Men, visste ni inte hur många ni stoppade in?!

Nu ska jag gå och vila, så kanske jag kan följa med till parken i eftermiddag - vädret är ju ljuvligt!!!

Ha en skön helg!!

Kram S.

Inga kommentarer: